NEVER GIVE UP



Asså jag vill verkligen det här. Jag ska kämpa. Jag ska nå mitt mål. Ser inte min kropp ut som jag vill att den ska när sommaren är här kommer jag endå fortsätta kämpa. Jag har funderat och kommit fram till hur jag ska nå mitt mål och gjort en liten lista.

1. Jag ska äta rätt och träna när jag känner för det, 80% sitter i vad du äter och 20% i träningen.
2. Sätta upp mål och utmaningar varje vecka, funkar bra för mig och känns så bra när veckan är slut. Kommer dela med mig av dom här!
3. Se till att det finns motivationsbilder&texter på de flesta ställen, datorn, mobilen m.m, så att de matas in i hjärnan och gör så att man verkligen vill fortsätta.
4. Hålla mig borta från kökhelvettet, skriva en lista som sysselsätter mig så att jag inte går in där mellan måltiderna, för det är då allt förstörs för mig, man fuskar.
5. Jag ska inte må dåligt om jag unnar mig något en gång i veckan, det får man. Ett onyttigt mål av 35 stycken kommer inte förstöra för min kropp, samma sak som att ett nyttigt mål av 35 onyttiga inte kommer göra mig smal, förstår ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback